ظرفیت‌های حوزه بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به‌کار گرفته شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند وجود دارد که با توجه به همجواری خراسان‌ جنوبی با افغانستان این ظرفیت‌ها باید پیگیری و به‌کار گرفته شوند.

به گزارش“پیام خاوران “، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: قدردان تلاش‌های متعهدانه همه همکاران دانشگاهی هستیم.

وی با تأکید بر لزوم برخورد خوب و همراه با کرامت انسانی با دانشجویان افزود: ما دانشگاهیان وظیفه خطیری داریم و باید دانشجویان را امانت بدانیم؛ چراکه حتی یک برخورد خوب و کریمانه مسیر زندگی یک شخص را به سوی کمال می‌برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به بیان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند؛ هرجا هستید همانجا را مرکز عالم بدانید، ادامه داد: در کار و مسؤلیتی که قبول کرده‌ایم باید تمام وقت و انرژی خود را برای اعتلای آن مصرف کنیم و این مسئولیت را کار جانبی خود ندانیم.

فداکار برخی از مشکلات مبتلا‌به دانشگاه را برشمرد و بیان کرد: با تأکید و حمایت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه، طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برای رفاه همکاران در حال پیگیری است.

وی قرارداد بیمه تکمیلی مناسب، اصلاح آیین‌نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای استادان و کارکنان را از برنامه‌های مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در امور بین‌الملل را خوب قلمداد کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه بین‌الملل در این واحد دانشگاهی وجود دارد و با توجه به همجواری خراسان‌جنوبی با کشور افغانستان این ظرفیت‌های مهم باید پیگیری و به‌کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید   موانع پیش روی فعالیت بازارچه های مرزی خراسان جنوبی بر طرف می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی و بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: سیاست‌ها، تدابیر و همت بلند مسئولان عالی دانشگاه به‌ویژه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تحولات بسیار خوبی در دانشگاه ایجاد کرده‌اند.

سیدحسن هاشمی با بیان برخی مشکلات و دغدغه‌های همکاران اداری و هیئت علمی، گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی ارائه کرد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

حضور در سایت مرکزی، مسجد، پروژه‌های عمرانی، مزارع آموزشی و تحقیقاتی و قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از دیگر برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به بیرجند بود.

 

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها