۱۰ شهر خراسان جنوبی طی ۳ سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۰ شهر استان از نعمت گاز طبیعی طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” سید محمود هاشمی در خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تمامی شهرهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که با تلاش و همت مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی ۱۰ شهر استان طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

 

وی افزود: علی رغم محدودیت‌های اقتصادی در کشور، گازرسانی در استان سرعت قابل توجهی داشته است که این امر مرهون تلاش جهادی و همت کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی است.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان مهم در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه‌های مردم می تواند موثر باشد.

 

هاشمی با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: در حال حاضر ۹۵۶ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و امیدواریم تا تیر ماه سال آینده تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات گازرسانی ایمن، پایدار، بهره ور و با کیفیت در راستای رفاه و رونق اقتصادی بخشی از ماموریت شرکت گاز استان است، یادآور شد: پایان پروژه‌های گازرسانی در استان، پایان ماموریت شرکت گاز نبوده و بخش جدیدی در ارائه خدمات با کیفیت بیش از پیش برای مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره برداری از اولین کارخانه تولید چرم مصنوعی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها