خراسان جنوبی جزو امن ترین استان های کشور است

استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان با بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان، جزو امن ترین استان های کشور است و خراسان جنوبی، تأمین کننده امنیت کشور است.

به گزارش” پیام خاوران ”  حمیدملانوری شامگاه  سه شنبه با بیان این مطلب در جلسه دیدار امیر آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش و هیئت همراه اظهار داشت: امنیت حاکم بر منطقه، حاصل تلاش نیروهایی است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند و استان ما، تأمین کننده امنیت کل کشور است، بنابراین انتظار می رود به همین اندازه، ویژه دیده شود.

وی تأکید کرد: خراسان جنوبی با بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان، جزو امن ترین استان های کشور است.

استاندار خراسان جنوبی، ضمن تقدیر از نیروهای جان برکف امنیتی، انتظامی، ارتش و مرزبانی در حفظ امنیت استان، تصریح نمود: این عزیزان با وجود امکانات بسیار کمی که در اختیار دارند، مقتدرانه ایستاده اند تا امنیت استان و کشور حفظ گردد.

ملانوری با تأکید بر این که امنیت را نمی شود با پول خرید یا حفظ کرد، گفت: تمام تلاش مان بر این است که با تأمین نیازها، به حفظ و ارتقاء این امنیت کمک کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای بهره برداری از منابع و ذخایر استان اشاره کرد و گفت: پیش نیاز تحقق همه برنامه ها، وجود امنیت است که اگر نباشد، هیچ کدام از طرح ها به نتیجه نمی رسد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز با تشریح برنامه های سفرش به خراسان جنوبی، از شرایط مطلوب استان به لحاظ امنیت گفت.

امیر آذریان با اشاره به اقدامات ارتش در زمینه اجرای پروژه‌ های عمرانی در مناطق مختلف استان، از طرح های در دست ساخت در شهرستان های نهبندان و قاینات گفت.

بیشتر بخوانید   برای نخستین بار؛ جراحی برداشتن حنجره در خراسان جنوبی انجام شد

وی به برخی کاستی های موجود اشاره کرد و برای رفع آنها در راستای ارتقاء شرایط موجود، درخواست هایی ارائه کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها