روحیه مجاهدت و حرکت جهادی نسخه علاج کشور است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هرگز جمهوری اسلامی ایران از قدرت پهپادی و موشکی خود و سایر مباحث که اقتدار نظام نشان می دهد ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

به گزارش “پیام خاوران ”  ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: آنها که دل به غرب زدگان و رژیم صهیونیستی و آمریکا می سپارند حدود الهی را رعایت نمی کنند؛ یکی از خواسته های دین از افراد متدین این است که حدود الهی و مرزهای دین را رعایت کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: هرکسی که می خواهد عزیزترین انسان ها باشد باید اهل تقوا باشد چرا که تقوای الهی انسان را عزیز کرده و عزت می دهد.

 

نوفرستی با اشاره به واکسن های کرونا تصریح کرد: به طور قطع مراکز پژوهش در ایران اسلامی و کشورهای مختلف به دنبال واکسن هستند؛ این روزها واکسن کرونا توسط آمریکا تولید شد اما بسیاری انسان ها با این واکسن دچار آسیب های بسیاری شدند.

 

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: علاوه بر آمریکا و انگلیس به فرانسه هم نمی توان در زمینه واکسن اعتماد کرد و آمریکایی ها دشمن قسم خورده ما هستند؛ آمریکایی ها واکسن تولید شده توسط ایران اسلامی را تحریم می کنند و دشمن در دشمنی خود این واکسن را تحریم می کند اما نباید اندیشه های باطل بیگانگان اثر سوء بگذارد.

 

نوفرستی با اشاره به دو هفته متوالی برگزاری مانور نیروهای مسلح بیان کرد: گسترش مانور از سواحل مکران تا اقیانوس هند بود که گسترده ترین رزمایش در سال های اخیر است که به موقع توسط ارتش و سپاه انجام شد.

 

وی افزود: در این رزمایش دو نکته موشکی و پهباد جایگاه خاصی داشت که قدرت بازدارنده است و در موقعیتی که دو قدرت جمهوری خواهان و دموکرات در آمریکا درگیر هستند و برخی معاندان داخلی پدیده جنگ را در اذهان می پرورانند بنابراین لازم است ایران قدرت خود را به رخ جهانیان بکشانند و نشان دادند ایران آمادگی های لازم برای مقابله با هرگونه دشمنی دشمنان دارد.

بیشتر بخوانید   تحول مدیریتی سلامت،راهبرد توسعه عدالت محور بهداشت و درمان در خراسان جنوبی|سجاد فرامرزی

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: به دوستان ما در جبهه مقاومت امید داده شد که ایران از آنها همواره پشتیبانی می کند و نشان می دهد حرکت جبهه مقاومت متوقف و کُند نمی شود و هرگز جمهوری اسلامی ایران از قدرت پهپادی و موشکی خود و سایر مباحث که اقتدار نظام نشان می دهد ذره ای عقب نشینی نمی کند.

 

نوفرستی با بیان اینکه نسخه علاج مشکلات کشور با روحیه مجاهدت و حرکت جهادی حل شدنی است گفت: ۷ بهمن ماه رحلت بزرگ بانوی اسلام حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا است و باید مادران و همسران شهدا همچنان روحیه و نهضت جهادی و استقامت خود را حفظ کنند و مایه دلگرمی برای ملت ها باشند.

 

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها