حذف مدارس کانکسی خراسان‌جنوبی تا مهر ۱۴۰۰

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: تمامی کلاس‌های درس کانکسی خراسان جنوبی تا مهر ۱۴۰۰ حذف می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران “ محمود چاوشان اظهار کرد: کلاس‌های درس جایگزین کلاس‌های کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در حال احداث حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا ۲۲ بهمن آن را تحویل می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مهر آینده تمامی کلاس‌های کانکسی خراسان‌جنوبی حذف و جمع‌آوری می‌شوند، بیان‌کرد: در مورد مجهز کردن مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد نیز ما در استان هزار و ۶۰۷ کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد داشتیم.

 

بیشتر بخوانید 

بزرگترین مجتمع آموزشی شرق کشور، آماده بهره برداری

مدرسه ۱۲ کلاسه مهرشهر بیرجند دهه فجر به بهره برداری می رسد

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در حال حاضر از این تعداد ۲۴۸ کلاس درس را مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد کرده‌ایم و برای ۶۱۳ کلاس درس دیگر در حال کار هستیم که تاکنون پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است.

چاوشان افزود: با این حال ۲۰۶ کلاس درس دیگر باقی می‌ماند که بیشتر مربوط به کلاس‌های درس مناطق روستایی است که علمک گاز به آن مدرسه نرفته و سعی می‌کنیم از طریق سیستم‌های گرمایشی برقی استاندارد و ایمن جبران کنیم.

وی بیان کرد : شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های درس فرصت مناسبی بود، برای اجرای کارهای عملیاتی مربوط به تجهیز کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی ایمن تسریع شود که خوشبختانه این اقدام هم صورت گرفت چون در سال‌های گذشته به صورت طبیعی فقط در بعداز ظهرها فرصت کار بود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی افزود: در مورد زمان اتمام کار ۶۱۳ مدرسه در حال اجرای پروژه نمی‌توان قولی داد چون به مسائل مالی و … بستگی دارد و متأسفانه با یکی از شرکت‌ها قرارداد هفت میلیاردی داشته‌ایم ولی او تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید   پاسداشت روز قلم با رونمایی از کتاب "بیرجندیه ها"

چاوشان در پایان اظهار کرد : البته تلاش می‌کنیم تا فصل سرد سال ۱۴۰۰ کار این کلاس‌های درس تمام شود.

منبع:مهر

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها