لوح وتندیس واحد نمونه ملی استاندارد به کویرتایر اعطا شد

شرکت کویر تایر از سوی سازمان ملی استاندارد کشور به‌ عنوان واحد نمونه کیفی ملی در سال ۹۹ انتخاب شد.

به گزارش“پیام خاوران “ ؛ در مهرماه سال ۱۳۹۹ و هم‌زمان با گرامیداشت روز جهانی استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران ،” کویرتایر” به‌عنوان واحد تولیدی نمونه ملی در کشور انتخاب شد که مراسم امسال به دلیل ویروس کرونا در سطح ملی برگزارنشد.

امروزو همزمان با بازدید استاندار خراسان جنوبی از کارخانه کویرتایر، لوح و تندیس این افتخارارزشمند به نیابت از سوی رئیس سازمان استاندارد ، توسط ملانوری استاندار خراسان جنوبی به  سید محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر اعطا شد.

 

بیشتر بخوانید

نخستین لاستیک رینگ ۱۹ تولید داخل توسط کویرتایر روانه بازار شد/ادامه تکمیل سبد تایرهای شاسی ‌بلند در داخل کشور

تولید لاستیک در کویرتایر ۳۰ درصد افزایش یافت

 

این انتخاب بر اساس ارزیابی ۱۳ معیارازسوی سازمان ملی استانداردصورت گرفته که استمرار ۲۲ سال متوالی پروانه کاربرد علامت استاندارد، عدم وجود نقص عمده در محصولات تولیدی، چهار سال گارانتی محصولات و تجهیز آزمایشگاه های شرکت با بیش از ۱۰۰ نوع دستگاه بسیار مدرن و پیشرفته از جمله  مولفه های موثر در این انتخاب بوده است.

همچنین مشارکت متخصصین کویرتایر در تدوین استاندارد های ملی،اخذ مجوز تاسیس دپارتمان تخصصی صنعت لاستیک کشور ازسازمان آموزش فنی و حرفه ای، به کارگیری ۱۲۰ نفر متخصص درسازمان تضمین کیفیت شرکت و دریافت تندیس و لوح زرین محصول برتر ایرانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف ازدیگر عوامل موثردرارزیابی برای انتخاب واحد نمونه استاندارد در سطح ملی بوده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

همچنین در این مراسم سعید حیدری از شهرستان بیرجند که به عنوان نفر سوم مسابقه طراحی پوستر روز ملی استاندارد انتخاب شد ه بود با اعطای لوح تقدیر از سوی استاندار خراسان جنوبی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی :مصرف برق در کویرتایر 25درصدکمتر از نرم استاندارد، افتخار بزرگی است

انتهای پیام / ۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها