بروزرسانی اپلیکیشن شاد هیچ هزینه‌ای ندارد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: استفاده از اپلیکیشن شاد برای تمامی دانش‌آموزان رایگان است و بروزرسانی آن هم هیچ هزینه‌ای ندارد.

به گزارش “پیام خاوران “ سرهنگ علی محمدپور اظهار داشت : با توجه به شیوع کرونا، ورود به بستر شبکه‌های اجتماعی افرایش یافته است.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد ارسال پیام‌ها و پیامک‌هایی با عنوان بروزرسانی اپلیکیشن  شاد از سوی مجرمان سایبری هستیم که در آنها از دانش‌آموزان خواسته شده اپلیکیشن شاد خود را بروز و دو هزار تومان هزینه پرداخت کنند، در غیر این‌صورت اپلیکیشن شاد آنها غیر فعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه نمی‌دهد.

 

بیشتر بخوانید 

کاهش ۱۵ درصدی جرایم سایبری در خراسان جنوبی

خریدهای اینترنتی خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها اصلاً به این پیام‌ها توجه نکنند و برای نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن شاد به سایت وزارت آموزش ‌و پرورش یا مارکت‌های معتبر مراجعه و از بروزرسانی کردن از طریق لینک‌ها و سایت‌های نامعتبر خودداری کنند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه این برنامه، نیازمند توجه هر چه بیشتر در راستای ایمن ماندن از تهدیدات پیش رو است، تصریح کرد: استفاده از اپلیکیشن شاد برای تمامی دانش‌آموزان رایگان است و بروزرسانی آن هم هیچ هزینه‌ای ندارد.

وی  گفت :  از والدین خواستاریم از ابزارهای کنترلی در فضای مجازی نهایت استفاده را داشته باشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد : مخاطبان باید با مراجعه به تنظیمات نرم‌افزار، وارد منویی با نام حریم خصوصی و امنیت شوند تا با انجام تنظیمات از امکان هک شدن پیام رسان جلوگیری کرده و ارتباطات خود را تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید   تذکر نماینده قائنات و زیرکوه به وزارت جهاد کشاورزی

وی یادآور شد: دانش‌آموزان و والدین باید آگاهی خود را نسبت به تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی افزایش دهند.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها