حضور ۷۳ درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۳ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان در کلاس‌های درس مدارس به صورت کاملا اختیاری حضور پیدا کردند.

به گزارش “پیام خاوران “، واقعی اظهار داشت : ۷۳ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان و بیش از ۴۷ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به این که سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است افزود: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس مد نظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر روز و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی تشکیل می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید

برپایی اردو‌ی راهیان نور مجازی برای قریب ۱۱ هزار دانش آموز پایه دهمی

حضور کادر اجرایی مدارس خراسان جنوبی از اول بهمن الزامی است

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان در محیط مدرسه کاملا ضد عفونی می‌شوند، اظهار کرد: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت نمایند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

 

وی  با بیان این که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان زیرکوه است، ادامه داد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و فنی و حرفه‌ای هنرستان‌های شهرستان بشرویه نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و فنی داشتند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت یک میلیارد ریال به مدارس خراسان جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها