حضور کارمندان مبتلا به کرونا در ادارات تخلف محسوب می‌شود

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: حضور کارمند مبتلا به بیماری کرونا در اداره تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “،غلامرضا شریف زاده اظهار داشت : با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو و جهش کرونا ویروس قطعا پیک چهارم نسبت به پیک سوم شدید‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به این که بر اساس قوانین حضور بیمار کرونا مثبت در اداره تخلف محسوب می‌شود، افزود: اگر فردی بیماری خود را کتمان کند و در اداره حضور پیدا کند و همچنین مدیر هم بر حضور او در اداره اصرار ورزد هر دو تخلف کرده و براساس قانون با آن ها برخورد می شود.

 

بیشتر بخوانید

باروت کرونا منتظر جرقه غفلت

روند ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی صعودی شد

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: حتی اگر نیرویی حضورش در اداره واجب باشد، مدیر نباید او را مجبور به حضور در اداره کند و ادارات موظف هستند همه‌ی افرادی که وارد سازمان‌ها می‌شوند را از نظر ابتلا به کرونا بررسی کنند در غیر این صورت حق ورود به اداره را ندارند.

شریف زاده تصریح کرد: در شهرستان‌های آبی رنگ محدودیت تردد شبانه بر عهده فرمانداران گذاشته شده تا براساس شرایط تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: تالار‌ها با یک سوم ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند، ولی گاهی اوقات مشاهده می‌شود که بیشتر از ظرفیت پذیرش دارند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تلاش 25 ساله شرکت کویرتایربرای اعتلا و سربلندی ایران/ کویرتایر بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر خودروهای شاسی بلند در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها