کویرتایر به عنوان یک واحد موفق،درکشور الگو است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نقش کارخانه کویرتایر را در اقتصاد و اشتغال خراسان جنوبی بسیار مهم دانست و گفت: کویرتایر به عنوان یک واحد موفق، الگوی کشور است

به گزارش  “ پیام خاوران ”  ؛حاتم شاکرمی ظهر امروز در بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار کرد: در کارخانه کویرتایر خودباوری که در مقابله و مبارزه با جنگ اقتصادی وجود دارد به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه در این کارخانه به نیروی انسانی توجه کامل شده و این توجه همچنان ملموس است، گفت: به نیروی انسانی در این کارخانه به عنوان یک اولویت نگاه می‌شود و تمام مزایایی که یک کارگر باید دریافت کند مورد توجه قرار گرفته است‌.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هم واحد خوشنام است و هم نیروها، بیان کرد: نقش این کارخانه در رابطه با بحث پویایی اقتصاد و اشتغال در استان بسیار ارزشمند است.

شاکرمی ادامه داد: این نقش پویایی هم در حوزه اقتصاد و هم در اشتغال می‌تواند ترویج کننده فرهنگ کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت در استان باشد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان بسیار غنی است، ادامه داد: این استان سرشار از معادن غنی است و حقیقتش این است که صنعت تایر نیز آن را غنی تر کرده و به صنعت استان اعتبار ویژه‌ای بخشیده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه این صنعت هم برای استان و هم در کشور مهم است، افزود: لاستیک هم در استفاده در حمل و نقل و هم استفاده شهری از نیازهای ضروری ما است و این کارخانه توانسته در سایز‌های ۱۶تا ۲۰ نیز کشور را بی نیاز کند که کار بسیار ارزشمندی است.

شاکرمی با بیان اینکه کویرتایر به عنوان یک واحد موفق، الگوی کشور است، یادآور شد: امید است با این کارخانه کشور از لاستیک بی نیاز شود.

بیشتر بخوانید   هوای گرم در خراسان جنوبی تا هفته آینده ماندگار است

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها