جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای آشنایی جوانان با الگوی زندگی حاج قاسم سلیمانی، جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در استان برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ؛ محمدرضا رضایی از برگزاری جشنواره “رفیق خوشبخت ما” همزمان با دیگر نقاط کشور در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اجرای این طرح از ۱۳ دی ماه سال جاری، همزمان با سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد.

وی بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارهای جمعیت هلال ‌احمر را از جمله اهداف این جشنواره دانست و گفت: ترویج فرهنگ از خود گذشتگی و بشر دوستی سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با الگوی زندگی این شهید والامقام از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

 

بیشتر بخوانید

ناظران سلامت خراسان جنوبی در ۷ هزار و ۷۵۲ مکان حضور یافتند

اهدای ۷۵ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، انمیشن، فیلمنامه، فیلم کوتاه و غیره ارسال کنند.

رضایی ادامه داد: مخاطبان می‌توانند تا ۱۳ بهمن ماه، آثار خود را با مراجعه به لینک http://javanan.rcs.ir/rafigh ارسال کنند.

وی از اجرای پویش “چلچراغ” در راستای خیر رسانی به سردار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این پویش همزمان با سالگرد شهادت این شهید دلاور آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح‌های ابتکاری را از جمله محورهای این رویداد دانست و گفت: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

بیشتر بخوانید   صدور 1565 پایگاه مجوز دار جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی/زکات فطریه تنهابه صندوق‌های دارای مجوز پرداخت شود

رضایی بیان کرد: کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس و کمک به نیازمندان از جمله خدمات قابل ارائه در این رویداد است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

وی آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی را از مهمترین اهداف طرح دانست و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به http://javanan.rcs.ir/40cheragh ارسال کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها