بانوان شرکت گاز خراسان جنوبی تجلیل شدند

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم نکوداشت مقام زن و روز مادر با حضور بانوان شاغل در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران “، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط های اداری نقش خود را به شایستگی ایفا می کنند که این تلاش بانوان قابل تشکر و قدردانی می باشد.

وی افزود: بخش عظیم و قابل توجهی از موفقیتها و پیشرفتهای شرکت گاز استان  مرهون زحمات و تلاشهای بانوان متعهد و ارزشمندی است که با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا (س) و حفظ عفت و مسئولیت مادری  فرصت خدمت پیدا نموده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه حضرت زهرا (س) را بهترین الگوی بانوان دانست و افزود: خوشبختانه در تمامی حوزه ها وقتی مسئولیتی به زنان واگذار شده سعی در انجام امور به نحو احسن داشته اند و برای انجام فعالیتهای خود همواره انضباط و قانون مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده اند.

هاشمی ادامه داد: گازرسانی به ۵۸۸ روستای استان در طول یک سال یک رکورد بی سابقه در طول بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران محسوب می شود و بانوان شاغل شرکت گاز خراسان جنوبی نقش به سزایی در این خدمت رسانی عظیم داشته اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر جامعه حضور فعال زنان در آن است و بر همین اساس در دهه های اخیر در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه های مختلف حضور فعالی دارند.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زعفران، طلای بی‌سامان خراسان‌جنوبی در چنگال دلالان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها