افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی

همزمان با دهه مبارک فجر و در ادامه مسیر قطار خدمت رسانی، پروژه گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

به گزارش “پیام خاوران “، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: در دهه مبارک فجر امسال پروژه گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی و تولیدی استان با هزینه بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۸۸ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۶۸ واحد صنعتی باقیمانده در سطح استان نیز با پیش بینی هزینه ۵۵ میلیارد تومان آغاز خواهد گردید.

 

بیشتر بخوانید

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی۱۲۶۱پروژه گازرسانی درخراسان جنوبی

گاز مشترکین کم مصرف خراسان جنوبی رایگان محاسبه می شود

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در استان خراسان جنوبی به‌ صورت قابل توجهی در سه سال اخیر افزایش یافته است که این امر علاوه بر نتایج مثبت زیست محیطی، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

هاشمی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز خراسان جنوبی در گازرسانی به واحدهای صنعتی افزود: با همت تمامی کارکنان شرکت، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد صنایع بهره مند از مفاد مصوبه شورای اقتصاد در بین شرکت های گاز استانی شده است.

وی با اشاره به اینکه در گازرسانی به صنایع توانسته ایم راه ده ساله را در کمتر از دو سال طی کنیم، افزود: تنها در دو سال اخیر سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به میانگین سنوات قبل بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.

 

بیشتر بخوانید   پیشکسوت خراسان جنوبی دبیر کمیته آموزش فدراسیون ملی ورزش زورخانه ای کشور شد

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها