قدردانی بسیج کارخانجات کشور ازکویرتایردر اجرای رزمایش “دست یاریگر” و”کمکهای مومنانه”

سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور با اعطای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت کویرتایر از زحمات بی شائبه وموثر در رزمایش دست یاریگر وکمکهای مومنانه به نیازمندان جامعه کارگری کشور قدردانی کرد.

به  ” پیام خاوران ”  به نقل از روابط عمومی شرکت کویرتایر، این لوح تقدیر که به امضای علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوررسیده است به نیابت ودرحاشیه رزمایش شیفت ایثاردر کارخانه کویرتایر از سوی سرهنگ محمدی رئیس سازمان بسیج کارگری استان خراسان جنوبی وسرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند به مهندس سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایراعطا شد.

 

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: توفیق به نیکوترین وشایسته ترین مردم درنظام اسلامی فرصت گرانبها وپرافتخاری است که علاوه برخشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگارمتعال را در پی خواهد داشت وبنا فرموده رهبرفرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز” این تسابق الی الخیرات”می باشد.

 

به یقین در این راستا کسانی موفق وسربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند وخدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر وپاداش نخواهد ماند.

 

درادامه این تقدیرنامه آمده است لازم می دانم اززحمات بی شائبه وموثری که در رزمایش “دست یاریگر” وکمک های مومنانه ” به معسرین و نیازمندان جامعه کارگری کشورداشته اید، تقدیرو تشکرنموده وموفقیت وبهروزی روزافزونتان راازدرگاه ایزدمنان مسالت می نمایم.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   به وقت استجابت دعا/ نجوای یا رب يا رب کویرنشینان در دل شب

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها