اعتبارات خراسان جنوبی در بودجه ۱۴۰۰ رشد خوبی دارد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات خراسان جنوبی در بودجه ۱۴۰۰ رشد خوبی دارد و خوشبختانه در هیچ یک از حوزه‌ها با کاهش اعتبارات مواجه نیستیم.

به گزارش پیام خاوران “  مجید پورعیسی در نشست خبری بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ۱.۲ درصد از اعتبارات نفت و گاز کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۰ با مبلغ هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال سهم خراسان جنوبی است.
وی بیان کرد: سال آینده رویکرد ما مدیریت منابع و اتمام طرح‌های نیمه تمام است و در قوانین بودجه سنواتی مدل‌های اعتبار متوازن از امکانات کشور و اعتبارات دو سوم از سه درصد حاصل از فروش نفت و گاز مربوط به مناطق محروم وجود دارد که بین استان‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید 

تخصیص صددرصدی اعتبارات استان خراسان جنوبی بادستور نوبخت

پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرینی، رونق تولید شعار سال ۹۸ هفته پژوهش

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی سهم این استان از اعتبارات توازن ملی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ را ۶ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با سال ۹۹ رشد بسیار خوبی داشته و رتبه ۱۸ کشور را در این اعتبارات داریم.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از طرف مجموعه استان در سطوح مختلف دولت و نمایندگان مجلس در مراحل مختلف تهیه بودجه در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه کشور منجر به رشد ۳۹.۵۴ درصدی اعتبارات استانی و رتبه ۲۱ کشور شده و در اعتبارات هزینه‌ای با رشد ۵۰ درصد رتبه ۲۲ را داشته‌ایم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

پورعیسی اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در پیوست شماره یک ۸۶.۶۵ رشد اعتبار داشته است.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی در رده آخر جذب اعتبارات عمرانی

وی همچنین گفت: اعتبارات عمرانی استان خراسان جنوبی در سال ۹۹ حدود هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: اعتبارات عمرانی خراسان جنوبی در سال جاری بین ۲ هزار و ۱۹۰ پروژه ملی استانی و استانی توزیع شده که از این تعداد ۲۰ پروژه ملی استانی و ۲ هزار و ۱۷۰ پروژه استانی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها