مصوبه جدید ستاد کرونای خراسان جنوبی در ورزش

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت : هرگونه فعالیت تجمع محور ورزشی، منوط به دریافت مجوز از مبادی ذیربط است.

به گزارش “پیام خاوران “ ،حسن عزیزی اظهار داشت : بیش از ۹۵ درصد فعالیت های ورزشی در فضای باز، با رعایت پروتکل های بهداشتی با انجام پویش های مختلف ورزشی در قالب لیگ تندرستی ایران و هر خانه یک باشگاه ورزشی در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود : مجموعه ورزش و جوانان استان به واسطه فلسفه وجودی جامعه ورزش خراسان جنوبی و حفظ سلامت ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت، بیشترین نقش، همکاری و پیشگامی را در ارتقای سلامت و تندرستی جامعه در راستای مهار، کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته و دارد.

 

بیشتر بخوانید 

۲۵ طرح ورزشی در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

خسارت ۲۶۰۰ میلیاردی کرونا به ورزش خراسان‌جنوبی

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت : براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، کلیه مسابقات، همایش ها و تمرین های ورزشی تجمع محور، حداقل بیست روز قبل از برگزاری می بایست مراتب توسط ادارت ورزش و جوانان شهرستان ها، باشگاههای خصوصی و هیات های ورزشی جهت اخذ مجوز های لازم به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام تا موضوع بررسی و عندالزوم برای اخذ مجوزهای لازم، به ستاد کرونای استان منعکس شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی در پایان افزود : این مصوبه در راستای پیشگیری و کنترل پیک چهارم کرونا در آستانه بهار طبیعت، از سوی ستاد کرونای استان اتخاذ گردیده است. همچنین در خصوص در سایر بخش های ورزشی فعال، اعم از دستگاههای اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی می بایست همین فرآیند از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان، به عنوان متولی ورزش صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید   رتبه نخست بانک تجارت استان خراسان جنوبی در پرداخت تسهیلات رونق کسب و کار

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها