کمبود نیروی انسانی در ماهیرود/زیرساخت های اصلی در این مرز تامین شده است

مدبرکل گمرک خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل زیر ساخت های اصلی در مرز ماهیرود حل شده است، گفت: کمبود نیروی انسانی در حال حاضر مهم ترین مشکل ماهبرود است.

حسن رحیمی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار “پیام خاوران “، اظهار کرد: زیرساخت‌های اصلی مانند آب، برق، گاز و اینترنت در این مرز تأمین شده است و ما در شرایط فعلی با مسائلی چون کمبود نیرو رو به رو هستیم که این مشکل نیز باید حل شود.

وی در خصوص معطلی کامیون و بار در مرز ماهیرود ادامه‌داد: این معطلی‌ها بیشتر از طرف دوستان افغانستانی است که گاه به واسطه برخی از مسائل اداری پیش می‌آید ولی میزان معطلی به اندازه‌ای نیست که مسئله و بحرانی ایجاد کند.

مدیرکل گمرک خراسان جنوبی افزود: به طور خلاصه می‌توان گفت معطلی سیستماتیک کامیون و بار در مرز ماهیرود وجود ندارد و ترانزیت کامیون از مرز ماهیرود در ۱۰ ماه امسال  ۹۲۴ درصد رشد داشته است.

رحیمی زاده گفت: روزانه ۴۵۰ کامیون از مرز ماهیرود تردد می‌کند و امسال ۵ هزار و ۲۳۱ دستگاه کامیون کالاهایی چون گردو آرکا، کود اوره، پنل خورشیدی، آرد گندم، موتورسیکلت، روغن خوراکی، سیگار، کود شیمیایی، شکر و روغن موتور را از این مرز ترانزیت کرده‌اند.

اتنهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زیرساخت های مرز ماهیرود با حضور استاندار بهره برداری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها