آغاز پذیرش اشتراک روزنامه قدس در خراسان جنوبی/دعوت از مردم و ادارات استان برای اشتراک

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی از آغاز پذیرش اشتراک این روزنامه برای مخاطبان خانگی ، ادارات ، نهادها وسازمانهای دولتی وخصوصی در این استان برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمد قربانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پیام خاوران اظهار داشت: روزنامه قدس متعلق به آستان قدس رضوی است و علاوه بر صفحات اصلی، همه روزه دارای ۴صفحه( ویژه استانهای خراسان) است که به صورت سراسری توزیع می شود و اخبار استان خراسان جنوبی در گستره کشوری انتشار می یابد.

 

وی هزینه اشتراک یکساله این روزنامه در استان خراسان جنوبی را ۵۴۰ هزار تومان، ۶ ماهه را ۲۷۰هزار تومان و ۳ ماهه را ۱۳۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مخاطبان گرامی درصورت تمایل به اشتراک و دریافت روزنامه قدس می‌توانند برای دریافت فرم اشتراک با شماره های ۸-۳۲۳۴۲۶۰۷ تماس بگیرند.

 

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی ضمن دعوت به اشتراک این روزنامه اظهارکرد: علاقمندان در صورت تمایل می توانند پس ازتکمیل فرم اشتراک ، نسبت به ارسال آن از طریق شماره فکس ۳۲۳۴۲۰۱۴ و یا پیام رسان سروش و تلگرام به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه روزنامه قدس خراسان همه روزه به صورت ضمیمه رایگان در سراسر کشور چاپ وتوزیع می شود گفت: این سرپرستی آمادگی تهیه و انتشار اخبار و عملکرد سازمانها ونهادها به صورت اخبار ویژه ، گزارش ویژه یا رپرتاژ اگهی، درروزنامه قدس ( صفحات کشوری وقدس خراسان ) و انتشار در سراسر کشور را دارد.

 

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگهی های ثبتی، قضایی، مفقودی، مزایده ومناقصه در روزنامه قدس پذیرش می شود یادآورشد: روزنامه قدس با گستره توزیع در سراسرکشور مخاطبان خاص و عام دارد و این مهم در تحقق اهداف مخاطبان موثر است.

بیشتر بخوانید   ۱۱ گروه جهادی نوروز۱۴۰۱میهمان استان خراسان جنوبی است

 

قدس روزنامه صبح ایران چاپ مشهد است و اولین شماره این روزنامه در ۲۸ آذر ۱۳۶۶ منتشر شد و از فروردین ۱۳۷۵ انتشار و توزیع آن در سراسر کشور آغاز شد.

 

برای دریافت فرم اشتراک اینجا کلیک کنید

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها