۲ واحد متخلف تولید مرغ گوشتی در خراسان جنوبی شناسایی شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به رصد و پیگیری‌های صورت گرفته توسط بازرسان این سازمان ۲ واحد متخلف در حوزه تولید و عرضه مرغ گوشتی در استان شناسایی شد.

به گزارش “پیام خاوران “  علی تهوری اظهار داشت :  پرونده‌های تخلف به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی و مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور از آنجایی که نهاده‌ها با ارز دولتی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد، تولیدکنندگان مرغ گوشتی موظف هستند مرغ زنده را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان به کشتارگاه‌ها تحویل دهند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: این در حالی است که برخی افراد سودجو با رعایت نکردن دستورالعمل مربوطه، مرغ زنده را به قیمت‌های بالاتر به استان‌های همجوار ارسال می‌کنند.

وی ضمن تشکر از تمامی تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ استان که براساس دستورالعمل‌های ابلاغی همکاری لازم را در تامین اقلام مورد نیاز و ضروری مردم را دارند گفت: با اخلالگران و سودجویان در شبکه توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ و تخم مرغ، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کسب 5 مقام کشوری، توسط بانوی شطرنج باز بیرجندی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها