جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتمام پروژه های گازرسانی روستایی در حال اجرا و برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران” ، سید محمود هاشمی اظهار داشت : تا پایان امسال با افزایش ضریب بهره مندی جمعیت استان اعم از خانوار روستایی و شهری به ۹۷ درصد ، جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی افزود: تا پایان امسال تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و خرسندیم که با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز، سالی ماندگار در عرصه خدمت رسانی به هم استانی های گرامی را در کارنامه فعالیت های شرکت گاز استان ثبت کرده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: یکی از افتخارات بزرگی که امسال برای شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است، گازرسانی به ۵۵۸ روستا طی یک سال است که در طول عمر بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران یک رکورد بی سابقه محسوبمی شود.

هاشمی با اشاره به بهره مندی ۱۳۱۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی افزود: در ابتدای سال ۱۳۹۷ تنها ۲۹۳ روستا در سطح استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار داشتند که با تلاش جهادی کارکنان تنها طی سه سال ، تعداد ۱۰۲۰ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در استان خراسان جنوبی به‌ صورت قابل توجهی در سال های اخیر افزایش یافته است که این امر نشانگر تلاش جدی کارکنان مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی و عزم راسخ همکاران برای خدمت رسانی به هم استانی های گرامی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: اتمام پروژه های گازرسانی پایان ماموریت شرکت گاز در استان نخواهد بود بلکه دریچه ای جدید در افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز به‌ طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید   کدام افراد سود سهام عدالت دو برابری می گیرند؟

انتهای پیام / ۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها