حمایت بانک توسعه تعاون از بخش های اقتصادی با هدف رونق تولید و اشتغال

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی را راهکار ایجاد ارزش افزوده و پیشگیری از رکود مالی در فعالیت‌های اقتصادی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ” رضا ملائی در بازدید از برخی طرح های اقتصادی تامین مالی شده توسط این بانک در شهرستان بشرویه و بازدید از واحد پرورش شتر ناهید با بیان اینکه این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون ایجاد شده است، گفت: صنایع تبدیلی که فواید فراوانی در بخش‌های اقتصادی و کشاورزی و سایر زمینه‌ها دارد باید در اولویت کارآفرینان و فعالان اقتصادی باشد؛ چرا که ایجاد آن مؤثرترین راهکار برای کاهش حجم ضایعات کشاورزی، ایجاد ارزش افزوده و ایجاد کسب و کارهای پربازده می‌باشد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در بازدید از پروژه عشایری استخراج نمک کویر، استفاده اقتصادی از مزیت‌های پوشش کویری شهرستان را بسیار هوشمندانه دانست

وی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل طرح ملی حمایت از اشتغال روستایی و عشایری، حامی کارآفرینی و ایجاد اشتغال در همه بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری می‌باشد.

در بخش دیگری از این سفر، ملائی در نشستی با پرسنل شعبه بشرویه به نمایندگی از مدیرعامل بانک، لوح تقدیر از رئیس شعبه بشرویه به عنوان شعبه برتر کشور را به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون درخراسان جنوبی به 5500 میلیارد ریال می‌رسد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها