مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی:دارندگان اسناد حج و عمره مراقب فعالیت دلالان باشند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: متقاضیان نقل و انتقال اسناد حج و عمره مراقب فعالیت دلالان در حوزه خرید و فروش اسناد حج و عمره باشند.

ابوالفضل نوفرستی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران ” به فعالیت برخی دلالان در عرصه خرید و فروش اسناد حج تمتع و عمره اشاره کرد واظهار داشت: متقاضیان این گونه  اسناد مراقب دلالانی که با هدف سودجویی در زمینه خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره فعالیت دارند باشند و به تبلیغات آنان در فضای مجازی و پیامکهای ارسالی توجه نکنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این افراد مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست افزود:متقاضیان در صورتی که قصد خرید یا فروش فیش حج خود را دارند می‌توانند جهت پیگیری و ثبت درخواست‌ خود  به سامانه اینترنتی tasharof.haj.ir  مراجعه کنند.

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی  بیان کرد: در صورت وجود هرگونه سئوال ‌و اخذ راهنمایی با شماره تلفنهای ۳۲۴۴۶۹۶۹ یا ۳۲۴۲۴۴۱۰  حج و زیارت استان تماس بگیرند.

نوفرستی اظهار داشت: لیست دفاتر و شرکتهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت در استان در پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان خراسان جنوبی به نشانی sk.haj.ir  قابل دسترسی متقاضیان است.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارائه خدمات درمانی از فردا با ارسال کد رهگیری خواهد بود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها