یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم  انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است / دستگیری ۱۴نفر قاچاقچی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ۶ عملیات جداگانه در چند روز گذشته بیش از یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم  انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در این راستا همچنین مأموران ۸ دستگاه خودرو را متوقف و ۱۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

وی یکی از مأموریت های پلیس را مبارزه با مواد مخدر دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۱باند قاچاق مواد مخدر نیز در استان منهدم شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

صدور ۵۱۰۰ قبض جریمه در طرح محدودیت تردد شبانه در خراسان جنوبی

فرشید همچنین از صدور ۵ هزار و ۱۰۰ قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در طرح محدودیت تردد شبانه در خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در اعمال قانون تبعیض قائل نمی شویم و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

وی ادامه داد: در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا، پلیس با مالکان خودروهایی که از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان تردد کنند، برخورد قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاظرنشان کرد: هدف تصمیمات ستاد ملی و استانی، حفظ سلامت مردم است و همه باید تلاش کنیم با رعایت قوانین و مقررات ترددهای شبانه را کاهش دهیم.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سمینار آموزشی مدیریت مصرف انرژی برق دردستگاه های اجرایی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها