اعطای تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایرگفت :در هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی،کویرتایر موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره برای تعالی در بخش ساخت وتولید گردید.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ” ؛ سیدمحمد حسین زینلی اظهار داشت: بالاترین امتیاز تعلق گرفته در شرکت های دریافت کننده تقدیر نامه سه ستاره(هفت شرکت ) متعلق به شرکت کویرتایر بوده است.

وی تاکید کرد: کاربرد مدل تعالی سازمانی به منظور شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود در سازمان‌ها می باشد. به این ترتیب با برنامه ریزی های انجام پذیرفته بعدی، علاوه بر حفظ و ارتقای نقاط قوت سازمان، برای تقویت و استقرار پروژه های بهبود نیز اقدام به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر ادامه داد: بر این اساس، تیم ارزیاب مرکز تعالی سازمانی به صورت آنلاین، استقرار مدل تعالی سازمانی در شرکت کویرتایر را بررسی و ارزیابی نمود و در نهایت، تقدیرنامه سه ستاره هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی را به این شرکت اعطا کردند.

مهندس زینلی این موفقیت را به همه کارکنان شرکت که با تلاش خود زمینه ساز دریافت این تقدیرنامه شدند تبریک گفت و تاکید کرد: هدف از استقرار مدل تعالی سازمانی دریافت امتیازیا تقدیرنامه یا برگزیده شدن نیست، بلکه مهم آن است که بدانیم در چه حوزه هایی راه صحیح را در پیش گرفته و در چه حوزه هایی باید برنامه‌های بهبود را تعریف و اجرا کنیم.

وی با بیان شعار و هدف نهایی شرکت کویرتایر مبنی بر این که “ما می خواهیم بهترین باشیم”، گفت: ارزیابی شرکت  کویر تایر با این شعار کلیدی انجام شد و خوشبختانه موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره در هجدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی شدیم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهارکرد: جایزه ملی تعالی سازمانی (inea) برگرفته از مدل تعالی سازمانی EFQM در اروپا است که تاکنون ۱۸ دوره آن توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده است و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، در آن شرکت کرده و از معتبرترین و باقدمت‌ترین جوایز در سطح ملی است.

بیشتر بخوانید   افتتاح سه پروژه شهری در بیرجند/ افتتاح پارک خطی نشاط در اولین روزماه مبارک رمضان

وی گفت: شرکت کویرتایر در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش نقاط قوت و شناسایی زمینه های بهبود بر اساس الگوی تعالی سازمانی در این ارزیابی ورود پیدا کرده و در صدد است تا در سالهای آتی، در مسیر بهبود مستمر و نهادینه کردن فرهنگ تعالی در تمام سطوح سازمان گام بردارد.

این همایش از سال ۱۳۸۲ و با نام اولیه «جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی» برای سازمان های تولیدی و صنعتی آغاز به کار کرد و در سال‌های بعد مورد استقبال سایر بخش‌های اقتصادی اعم از خدمات، آموزش، سلامت و بخش عمومی قرار گرفت و هم اکنون با نام «جایزه ملی تعالی سازمانی» از اعتبار بالایی نزد بنگاه های اقتصادی و سازمان های عمومی کشور برخوردار است.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها