نهبندان روی ریل توسعه/۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف اشتغال زایی بخش خرد شد

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرستان نهبندان روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف اشتغال زایی بخش خرد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، بیکی صبح امروز در گردهمایی دهیاران بخش این شهرستان گفت: نهبندان یکی از شهرستان هایی است که اقدامات شاخصی در زمینه رونق اشتغال، ایجاد زیرساخت های لازم و سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نهبندان از ظرفیت خوبی برخوردار است، افزود: این شهرستان در زمینه اشتغال خرد و کلان رونق خوبی را داشته و تنها در زمینه اشتغال خرد ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری را از صندوق توسعه ملی جذب کرده است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: طی تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد_برکت نیز بیش از ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق کسب و کارهای مناطق روستایی این شهرستان تعلق گرفته است که مجموعا ۶۰ میلیارد تومان می شود.

بیکی از افتتاح دو واحد فرآوری معدنی نهبندان در نیمه اول ۱۴۰۰ خبر داد و یادآور شد: این شهرستان در حوزه های معدنی ظرفیت های بالقوه خوبی دارد که حالا با همت مسئولان و سرمایه گذاران به ظرفیت بالفعل تبدیل شده است.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اخبار شهرستانها| ازحضور فرماندار فردوس در ایستگاه های کنترل تردد تانظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در سرایان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها