بهره برداری از مدرسه برکت شش کلاسه روستای طاغان شهرستان درمیان

آیین افتتاح دبستان شش کلاسه برکت شهید خنیاگر روستای طاغان در شهرستان درمیان با حضور استاندار، فرماندار شهرستان، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، ائمه جمعه شیعه و سنی و سایر مسئولان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران “مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )خراسان جنوبی گفت: این پروژه آموزشی دارای شش کلاس درس است که در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۵۵۰ مترمربع احداث گردیده است .

سید مجتبی موسوی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را  بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده ذکرکرد وگفت: ۷۸۰ میلیون تومان آن با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره تامین گردیده و مابقی اعتبارات این مدرسه از محل اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس استان  تامین وپرداخت شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت:  ۸۵ پروژه مدرسه برکت در دستور بنیاد برکت ستاد اجرایی قرار دارد که از این  تعداد ۴۶ پروژه در حال اجرا و ۳۳ پروژه تکمیل و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه تعهد بنیاد در این طرح ها بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان است گفت: از این تعهد تقریبا ۱۸ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۵ درصدی مالی تا کنون پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خانواده چندقلو‌ها بسته لبخند مادری دریافت می‌کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها