کاشت نهال به یاد درگذشتگان مخابرات منطقه خراسان جنوبی براثر کرونا

گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان منتسب به مخابرات منطقه خراسان جنوبی همزمان با سایر مناطق مخابراتی و به مناسبت روز درختکاری با حضور مدیران ،کارکنان و خانواده تعدادی از عزیزان از دست رفته براثر کرونا انجام شد.

به گزارش “پیام خاوران“، آیین کاشت نهال در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره درگذشتگان در محوطه اداره مخابرات مرکزی برگزار شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم اظهار کرد: متاسفانه در یک سال اخیر وقایع تلخی را پشت سر گذاشتیم و تعدادی از همکاران مخابراتی به دلیل ویروس منحوس کرونا عزیزانشان را از دست دادند که در این راستا بر خود وظیفه می دانیم برای بزرگداشت یاد و خاطره هر یک از آن عزیزان و همدردی با خانواده آن‌ ها نهال هایی غرس شود.

آذری نصرآباد گفت: امروز نام و یاد عزیزان از دست رفته خانواده مخابرات را با درخت‌کاری عجین می‌کنیم تا مرهمی بر دل داغدار خانواده آنان باشد و گامی در جهت سالم‌سازی محیط نیز برداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کاشت نهال علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی دارد، شادابی و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویر بشرویه منطقه‌ ای بکر برای رصد ستارگان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها

Sorry. No data so far.