استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛ سرعت گرفتن پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره با اختصاص اعتبار ویژه

استاندار خراسان جنوبی گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره سرعت می گیرد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری در جلسه هماهنگی و پیگیری آخرین اقدامات بند دره بیرجند اظهار کرد: یکی از پروژ ه هایی که به مباحث رفاهی و نشاط اجتماعی شهروندان کمک می کند، پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این پروژه گفت: در طول سال های قبل، اقدامات ارزشمندی برای راه اندازی پروژه توسط دستگاه های اجرایی مرتبط شامل شهرداری بیرجند، ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها،میراث میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت توزیع نیروی برق و… انجام شده است.

به گفته وی؛ باید تلاش کنیم بر اساس برنامه زمان بندی شده حرکت نماییم و کار را پیش ببریم.

استاندار خراسان جنوبی به لزوم سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه تأکید کرد و گفت: با عنایت به در پیش رو بودن سال نو، باید تأمین اعتبارات لازم در جهت تکمیل سریعتر زیرساخت ها و امکانات رفاهی جهت استفاده مردم صورت پذیرد.

ملانوری به گزارش ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه اشاره کرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تسریع در روند اجرای پروژه های در دست اقدام طرح نمونه طرح گردشگری بند دره اختصاص یافت.

وی رعایت نکات ایمنی در اجرای پروژه را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: به دستگاه های اجرایی، تکلیف می شود، ایمنی پروژه را در بالاترین سطح در نظر بگیرند و دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی نیز باید حضور فعالی داشته باشند تا مراجعین در فضایی امن، سالم و با نشاط بتوانند از این پروژه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:حجم ذخیره کالاهای اساسی استان مطلوب است

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها