افتتاح همزمان مراکز خدمات بهزیستی “مثبت زندگی” کشور/۳۷ مرکز سهم خراسان جنوبی

در مراسم بهره برداری همزمان ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کشور، ۳۷ مرکز در سطح استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران” طی این مراسم که با حضور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی، به طور رسمی فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کردند.

افتتاح ۳۷ مرکز در سطح خراسان جنوبی نیز از جمله برنامه های این مراسم بود.

در راستای راه اندازی این ۳۷ مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی، ۱۴ هزار و ۷۷۵ پرونده(خانوار) برای تعداد ۳۹ هزار و ۷۳۴ نفر از مستمری بگیران بهزیستی به شکل الکترونیکی تشکیل شده است.

این ۳۷ مرکز شامل (بیرجند ۸ مرکز ، قاین ۳ مرکز، نیمبلوک یک مرکز، خضری دشت بیاض یک مرکز، آرین شهر یک مرکز، اسفدن یک مرکز، سرایان ۲ مرکز، حاجی آباد ۲ مرکز، زهان یک مرکز، طبس ۲ مرکز، عشق آباد یک مرکز، دیهوک یک مرکز، خوسف یک مرکز، سربیشه ۲ مرکز، درح یک مرکز، اسدیه یک مرکز، قهستان یک مرکز، فردوس ۲ مرکز، بشرویه ۲ مرکز، نهبندان ۲ مرکز و شوسف یک مرکز )هستند که امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسیدند.

تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان بهزیستی، کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز مختلف و ادارات بهزیستی با تقویت رویکرد خانواده محور و مددکاری فعال و همچنین امکان توزیع عادلانه خدمات سازمان بهزیستی از اهداف راه اندازی این مراکز است.

شایان ذکر است: این مراسم با حضور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان استان، به صورت ویدئو کنفرانسی، آیین افتتاح مراکز مثبت زندگی را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید   نماینده مردم بیرجند ابراز کرد: رضایت ویژه ازخدمات رسانی به موقع شرکت برق خراسان جنوبی دربحران ها

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها