گامی ارزشی از دیار خاوران؛۲ میلیارد تومان املاک بانوی خیر فردوسی به هلال احمر اهدا شد

یک باغ منزل به متراژ دو هزار و ۴۰ متر مربع و یک باب منزل به متراژ ۳۰۳ متر مربع به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان توسط یک بانوی فردوسی به هلال احمر اهدا شد.

به گزارش “پیام خاوران“، یک باغ منزل به متراژ ۲۰۴۰ متر مربع و یک باب منزل به متراژ ۳۰۳ متر مربع به ارزش بیش از دو میلیارد تومان توسط خانم ” کنگانی” یک بانوی فردوسی به هلال احمر اهدا شد.

محمد رضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه فردوس و مراسم تقدیر از بانوی خیر این شهرستان بیان کرد: مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند همت و تلاش تمام اعضای جامعه است.

وی با اشاره به اقدام نیکوی این خیر فردوسی بیان کرد: اعطای این املاک در راستای اهداف بشریت نمونه ای از ایثار و خودگذشتگی است.

رضایی با اشاره به رسالت های جوانان و داوطلبان هلال احمر اظهار کرد: همچنین خدمات بشردوستانه داوطلبان هلال احمر نمونه هایی از انسانیت بوده که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه پایه و اساس هلال احمر داوطلبی و کمک خیرخواهانه است، گفت: بخش اعظمی از اعضای این نهاد را جوانان و داوطلبان تشکیل داده که پشتوانه هلال احمر هستند.

رضایی اعتماد مردم را یکی از سرمایه های بزرگ هلال احمر دانست و گفت: این جمعیت نهادی غیر دولتی بوده که به پشتوانه داوطلبان خدمات بشردوستانه را ارائه می دهد.

بنا به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی این املاک هدیه شده در راستای برنامه های فرهنگی، تفریحی در اختیار جوانان و داوطلبان قرار می گیرد.

منبع :مهر

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهرستان فردوس وطبس به دستگاه MRI مجهز شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها