كتاب «گام های توسعه و پيشرفت » منتشر شد

كتاب «گام هاي توسعه و پيشرفت (جلد اول و دوم)؛ مروری بر تلاش ها، سياست گذاري ها و دستاوردهاي مهندس متعمديان» منتشر شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي؛ كتاب «گام هاي توسعه و پيشرفت ؛ مروري بر تلاش ها، سياست گذاري ها و دستاوردهاي مهندس متعمديان» در دو جلد ، به همت روابط عمومي سازمان منتشر شد.

اين كتاب در ۵فصل شامل بخش هايي از فعاليت ها و اقدامات و بازديدها و نقطه نظرات مهندس معتمديان هفتمين استاندار خراسان جنوبي است كه از زاويه اي گزارشي با تكيه بر يافته هاي مستند و مبتني بر اقدامات عملياتي و اجرايي وي طي دو سال حضورش در استان خراسان جنوبي گردآوري و منتشر گرديده است.

معتمديان هفتمين استاندار خراسان جنوبي و استاندار فعلي خراسان رضوي است؛ كه هيات دولت در جلسه روز چهارشنبه هفتم آذرماه ۹۷ به وي  راي اعتماد داد و به عنوان  چهارمين استاندار دولت تدبير و اميد راهي سومين استان پهناور كشور شد. اوبه مدت قريب دو سال، هدايت و اجراي برنامه هاي توسعه محور در خراسان جنوبي را به صورت موفقيت آميزي بر عهده داشت.

سازمان مديريت و برنامه ريزي استان خراسان جنوبي در قالب دو كتاب در راستاي حفظ و ارائه الگوهاي مناسب مديريت توسعه، به تدوين، تهيه و گردآوري و انتشار اين كتاب اقدام نموده است و اميدوار است براي مخاطبان فرهخيته، ارزشمند و اثري ماندگار و قابل بهره برداري باشد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   "سربازان گمنام امام زمان(عج)"بدون نام و نشان،در سنگرتامین امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها