امام جمعه موقت بیرجند از ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند انتقاد کرد

امام جمعه موقت بیرجند با انتقاد از ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند، گفت: از مسئولان کشور میخواهیم که در این زمینه با دقت بیشتری عمل کنند تا آنچه که به نفع مردم است انجام شود.

به گزارش “ پیام خاوران ” حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان بیرجند با بیان اینکه این دانشگاه می تواند به عنوان یک جایگاه از نظر بودجه و اعتبارات باشد افزود: از شهر‌ها و کشور‌های مختلف در این دانشگاه  تحصیل می کنند و این یک ظرفیت برای استان است.

وی با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان استان نیز که برای لغو این تصمیم تلاش می‌کنند اظهارکرد: ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند به صلاح استان نیست

امام جمعه موقت بیرجند برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان و اخلالگران اقتصادی  تاکید کرد وگفت: از مسئولان استان انتظار می رود نظارت‌های بیشتری بر بازار داشته باشند.

وی معشیت و رفع مشکلات اقتصادی مردم را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند وافزود: بخش اعظم این مشکلات مرتبط با بحران کروناست که تأثیر بسزایی در معیشت مردم داشته است.

حجت الاسلام خاطر نشان کرد:  راه‌هایی  برای حل این مشکل ازجمله نیروی جوان و نیرو‌هایی خلاق که امروزه برکات این نیرو‌ها را در فناوری‌های جدید می‌بینیم وجود دارد.

وی با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از چند روز گذشته، گفت: در انتخابات باید افرادی که نیت خالصانه دارند به میدان بیایند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مردم باید با تحقیق و آگاهی،  افراد اصلح را انتخاب کنند یادآور شد:هر فرد با هر سلیقه‌ای که پای صندوق رأی حاضر می‌شود به معنی این است که نظام و انقلاب اسلامی را قبول دارد و افرادی که انتخاب می‌شوند هم باید به وظایف خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید   روحیه قدرشناسی مردم در قبال شهدا نشان از فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام نوفرستی  با اشاره به اتفاقات اخیر در عراق بیان کرد: امنیت، وحدت و انسجام امروز در عراق، به واسطه‌ خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها