جزئیات خسارت طوفان در خراسان جنوبی/شکستگی چند اصله درخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شکستگی چند اصله درخت و سقوط تیر برق در برخی روستاهای طبس از جمله خسارت های طوفان بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید ابوالحسن میرجلیلی بیان کرد: پیرو اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران مبنی بر وزش باد شدید، تیم های عملیاتی در حالت آماده باش قرار گرفته و هشدارهای لازم داده شد.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی نقاط به ۹۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است، افزود: همچنین میزان دید افقی در برخی ساعات به ۴۰۰ متر رسیده است.

میرجلیلی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه هشدارها و اطلاع رسانی ها خسارت جدی نداشتیم، اظهار کرد: شکستگی چند اصله درخت و سقوط تیر برق در برخی روستاهای طبس از جمله خسارت های طوفان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بنا بر اعلام هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده دو پدیده شامل طوفان و گرد و خاک و کاهش محسوس دمای هوا را داریم.

وی ادامه داد: از شهروندان به ویژه دامداران، کشاورزان، گلخانه داران و عشایران خواستاریم تدابیر ویژه را اتخاذ کنند.

میرجلیلی بیان کرد: همچنین با توجه به طوفان و گرد و خاک و کاهش دید افقی از شهروندان خواستاریم از تردد در مسیرهای مواصلاتی و مسافرت های غیر ضرور خودداری کنند.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، تیم های عملیاتی برای رسیدگی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

منبع :مهر

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسابقات شطرنج در شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی برگزار شد+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها