بیش از ۷۴تن انواع مخدر در استان کشف شد/ انهدام ۱۱۳باند موادمخدر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از ۷۴تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده، گفت: همچنین ۱۱۳ باند موادمخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید امروز در نشست خبری د با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: از ابتدای سال بیش از ۷۴تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده که ۸۳درصد آن تریاک است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۴۰طرح عملیات و پاکسازی در نقاط آلوده در سال جاری انجام شده است گفت: بیش از ۲۰محل در این رابطه پلمب شده است.

وی با بیان اینکه کشف سلاح غیرمجاز نیز ۷۲درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است افزود: بیشتر کشفیات در این زمینه مربوط به سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

سردار فرشید گفت: ارازل و اوباش با قدرت نمایی خود سبب افزایش دستگیری ۱۵۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخورد با کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اجتماعی افزود: ۴۰میلیارد تومان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده از ابتدای سال جاری است که ۲۱درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی به افزایش ۲۸درصدی کالا‌های احتکار شده هم اشاره کرد و گفت: ارزش این کالا‌ها ۷ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی استان به افزایش ۲۷درصدی سرقت ها در استان هم اشاره کرد و گفت: ۵۱درصد سرقت های خرد، ۲۶درصد محتویات و قطعات خودروها، ۲۵درصد سرقت از ساختمان های درحال ساخت، ۱۰درصد سرقت منازل، ۴درصد سرقت موتورسیکلت و ۴درصد هم مربوط به سرقت احشام است.

سردار فرشید با بیان این که ۸۸درصد سرقت ها مربوط به شهرستانهای بیرجند،طبس،قاین، درمیان و فردوس بوده است گفت: ۷۵درصد کل سرقتها توسط پلیس آگاهی کشف شده است.

بیشتر بخوانید   باند بزرگ سرقت در خراسان جنوبی منهدم شد/ کشف 2 میلیارد تومان اموال مسروقه

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها