کویرتایر برای نخستین بار در کشور تایر«رینگ۲۰» را تولید کرد

در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه بهمن ،مدیرعامل شرکت کویرتایر از تایر۲۵۵/۴۵ZR20 KB555 رینگ۲۰ با نام تجاری BAHMAN در این کارخانه رونمایی  و تولید رسمی آن آغاز شد.

به گزارش“پیام خاوران ”  مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم با تبریک این افتخار ارزشمند به مشتریان محصولات کویر تایر و با اشاره به فصل جدید همکاری ‌های خودروسازان و تایرسازان داخلی اظهار داشت: در اوج تحریم‌ها،‌ کویرتایر نخستین تایر رینگ ۲۰ تولید داخل برای استفاده در خودروهای شاسی‌بلند را تولید کرد.

سیدمحمد حسین زینلی بیان کرد: امروز روز پرافتخاری برای کویرتایر وصنعت تایر کشور است که موفق شده ایم در اوج تحریم ها با تکیه بر دانش بومی پیشرفته ،تایرSUV را طراحی ، تولید و به خودرو ساز عرضه نماییم.

وی  از طراحی و ساخت خاص‌ترین سایز تایرهای شاسی‌بلند در ایران در این کارخانه خبر داد و گفت: تولید انبوه نخستین نمونه این تایر برای تحویل به‌گروه خودروسازی بهمن  امروز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر چنگ زنی و ترمز گیری عالی در جاده های خیس به دلیل طراحی خاص گل تایر،فرمان گیری عالی به همراه عدم لغزش در پیچ ها وصدای پایین در سرعت های بالا و نرمی در حین حرکت خودرو از ویژه گی های این تایر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این تایر برای خودروهایی که دارای قابلیت حرکت با سرعت تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت هستند قابل استفاده است اظهارکرد:دارابودن نوار یا گارد محافظ رینگ که در صورت پنچری آسیبی به رینگ وسیستم تعلیق خودرو وارد  نمی شود وطراحی گل خاص برای تحقق آب پیمایش و فرمانگیری عالی خودرو به طور همزمان از دیگر ویژگی های این تایر است.

زینلی با بیان اینکه  کویرتایر نخستین تولید کننده و به‌عنوان پرچمدار تولید تایرهای شاسی‌بلند موفق شده است سهم عمده‌ای از بازار این گروه محصول را به‌خود اختصاص دهد تصریح کرد:پیش از این نیز نخستین تایر ایرانی با نسبت منظر ۴۵ در شرکت کویرتایر تولید شد و برای استفاده در خودروهای سانگ‌یانگ تیولی روانه بازار شد و  محصول جدید رینگ ۲۰ نیز دومین تایر تولیدشده درایران است که با نسبت منظر۴۵ تولید و روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید   مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی: علت تاخیر و حذف برخی مسافران پرواز بیرجند- تهران وزش باد شدید بود

وی  با تاکید بر اینکه این تایر با همکاری گروه بهمن تولید می‌شود و با برند مشترک بهمن و کویرتایر روی خودروها نصب خواهد شد، گفت: گروه بهمن به‌تازگی برنامه خود را برای تولید خودرو فیدلیتی که یک SUV خانوادگی دارای موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به دو صورت ۵ و ۷ نفره  است به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: محصول جدید کویرتایر قابلیت تحمل ۸۲۵ کیلوگرم وزن را دارد و علاوه‌بر محصول جدید گروه بهمن، می‌توان از آن روی ب‌ام‌و ایکس ۳ مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱،‌ کیا سورنتو مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ و لکسوس RX مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ نیز استفاده کرد.

غلامرضا محمدی قائم مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به نگاه ویژه به امور کیفی در گروه بهمن اظهار کرد: برای داخلی سازی قطعات برنامه گسترده داریم ولی کیفیت خودروی فیدلیتی را فدای داخلی سازی نخواهیم کرد. تایر تولیدی کویرتایر برای فیدلیتی، علامت استاندارد را نیز دریافت کرده است. قطعا فیدلیتی با توجه به کیفیت برتر محصولات کویرتایر می تواند درخواست های بهمن موتور را برای ورود به بازار انجام دهد.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها