اسباب كشي در تعطيلات نوروز بدون مجوز پليس ممنوع است

معاون اجتماعی فرماندهي انتظامي استان گفت: اسباب كشي و جابجايي وسايل و حمل اثاثيه منزل در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي، نيازمند هماهنگي و اخذ مجوز از كلانتري محل است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علی اکبر حیدری در تشريح اين خبر اظهارداشت: به منظور كاهش جرايم در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي به خصوص سرقت و ايجاد فضايي امن و آرام براي شهرونداني كه قصد مسافرت دارند برنامه هاي كنترلي پليس تشديد مي شود.

وي افزود: هرگونه جابجايي اسباب واثاثيه منزل و لوازم خانگي از تاريخ ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۴ فروردين سال ۱۴۰۰ بايد با تاييديه كلانتري و پاسگاه محل باشد و افرادي كه قصد اسباب كشي و انتقال وسايل منزل را دارند بايد مجوز لازم را از كلانتري ها و پاسگاه هاي محل دريافت كنند در غير اين صورت پليس از اين اقدام آنان جلوگيري خواهد كرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قرارگاه نوروزی پلیس آماده هر گونه پاسخگویی به آحاد شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز با شماره تلفن های ۲۱۸۲۱۳۰۰ و ۲۱۸۲۱۴۰۰ در ایام نوروز است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبي، تعامل و همكاري شهروندان با پليس را ضروري خواند؛ و از عموم مردم درخواست كرد: نكات ايمني را به دقت رعايت كنند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، موضوع را بلافاصله به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گيرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در سامانه سامد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها