پیام تبریک مدیرعامل شرکت کویرتایر به مناسبت سال۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت:سال ۱۳۹۹ برای کویرتایر نقطه عطفی است که در تاریخ شرکت همچون نگینی ارزشمند باقی خواهد ماند و سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می شود که تحولات شگرفی در حوزه فن آوری و تولیدات شرکت رقم خورده است  .

به گزارش “ پیام خاوران “مهندس سیدمحمدحسین زینلی در پیامی به مناسبت سال جدید تاکید کرد: کویرتایر اکنون سازمانی تکامل یافته در زمینه علمی و تکنیکی منحصر به فرد است  و مسیر رشد و پویایی را بی وقفه ، با تلاش فرد فرد خانواده بزرگ خود می پیماید.

متن پیام مدیرعامل شرکت کویر تایر به این شرح است.

 

یا مقلب القلوب و الابصار ،یا مدبر الیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

یک سال دیگر از کنار هم بودن و تلاش برای هدفی مشترک و مقدس که همانا استقلال کشور و تولید محصولی مطمئن است گذشت و رویش مجدد طبیعت ونسیم مستانه بهاری ، در کنار مناسبت های فرخنده رجب و شعبان قلبهای عالمیان را سرشار از سرور و حلاوت نموده است .

سال ۱۳۹۹ برای کویرتایر نقطه عطفی است که در تاریخ شرکت همچون نگینی ارزشمند باقی خواهد ماند و سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می شود که تحولات شگرفی در حوزه فن آوری و تولیدات شرکت رقم خورده است  .

به دست آوردن عناوینی تکرار نشدنی همچون تقدیر ریاست جمهور به عنوان واحد نمونه ملی ، دریافت تندیس  واحد نمونه  ملی استاندارد ، منتخب واحد ملی نمونه کارگری کشور ، دریافت گواهینامه واحد نمونه ملی رعایت حقوق مصرف کننده ، دریافت تقدیر نامه سه ستاره تعالی سازمانی در بخش ساخت و تولید ، دریافت لوح زرین نوآوری محصول ایرانی برای طراحی و تولید تایر رینگ ۱۹ و راه اندازی سامانه فروش آنلاین از معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف ، منتخب به عنوان واحد نمونه صنعتی سبز و ده ها لوح و تندیس دیگر نشانگر آن است که کویرتایر اکنون سازمانی تکامل یافته در زمینه علمی و تکنیکی منحصر به فرد است  و مسیر رشد و پویایی را بی وقفه ، با تلاش فرد فرد خانواده بزرگ خود می پیماید .

بیشتر بخوانید   سرویس پست لجستیک درعرضه تایرنمونه موفق در کویرتایر است

هر چند در این مسیر مشکلات و موانع ناخواسته بسیاری بنا به شرایط عمومی کشور وجود داشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران ، کارشناسان و تمامی همکاران، تهدیدها را به فرصت های بی نظیری مبدل ساختیم . اکنون زمان آن است که با نگاهی به گذشته خود را برای آغازی جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت، بهترین حال را از خداوند متعال مسئلت نمائیم .

از تمامی زحمات دلسوزانه شما تشکر نموده و سالی سرشار از ایمان ، سلامتی و بهروزی برای شما و خانواده گرامیتان که همیشه یاور شما هستند آرزومندم .

هر روزتان نوروز  نوروزتان پیروز

با احترام برادر شما

سید محمد حسین زینلی

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها