نگاه ویژه رهبر انقلاب توانمندسازی کشور با تکیه بر قابلیت‌های داخلی و رونق تولید است

 نماینده مردم نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تمام سال های گذشته شاهد نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد و لزوم توانمند سازی کشور به خصوص با تکیه بر قابلیت‌های داخلی و رونق تولید در داخل کشور بوده‌ایم.

به گزارش ” پیام خاوران ”  مصطفی نخعی در پیام نوروزی خود برای سال ۱۴۰۰  اظهار داشت: پیام هوشمندانه رهبری معظم برای سال ۱۴۰۰ با عنوان ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها”  در استمرار همان نگاه ویژه‌ای که اشاره شد طبیعتاً وظیفه و رسالت همه بخش‌ها اعم از خصوصی، تعاونی و دولتی در رونق تولید و اشتغال و توانمندسازی کشور در این زمینه را بیش از پیش نمایان می سازد.

وی بیان کرد: بخش خصوصی و تعاونی باید با فداکاری و احساس مسئولیت بیشتر نسبت به شرایط امروز کشور، بیش از آنکه متوجه مشاغلی همچون واسطه‌گری ومشابه آن باشد تمرکز بیشتری بر تولید و فعلیت بخشیدن به توانمندی های بالقوه فراوان کشور در بخش‌های مختلف داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: حاکمیت اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه نهادها و ساختارهای موثر باید برای هموار شدن این مسیر ضمن رفع موانع موجود زمینه رونق و شکوفایی تولید داخل را فراهم  کنند.

نخعی خاطر نشان کرد: کمیسیون انرژی در کنار سایر کمیسیون‌های مرتبط مجلس از جمله کمیسیون برنامه و بودجه، رونق تولید، صنایع و معادن و اقتصادی قطعاً نهایت تلاش و همت خود برای حذف و اصلاح قوانین مزاحم و متضاد و تاکید بر رونق تولید به خصوص در بخش‌های مختلف نفت و گاز که می تواند محرک سایر صنایع تولیدی کشور باشد را به کار خواهد بست.

وی ابرازامیدواری کرد: همه ما بتوانیم نقش فردی واجتماعی خویش در تحقق شعار مورد نظررهبرمعظم انقلاب را به درستی ایفاکنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ‍ ۵۰۰ کرسی تخصصی پزشکی به دلیل سیاستگذاریهای غلط دردانشگاههای پزشکی کشور خالی مانده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها