۳۱ فروردین؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اصحاب رسانه تنها تا ۳۱ فروردین ماه جاری مهلت دارند در اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور شرکت کنند.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی با بیان این خبر، عنوان کرد: اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور ” یادمان پروفسور معتمدنژاد” با حضور استان های خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان، یزد ، کرمان  و جنوب کرمان برگزار می شود.

وی کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها ، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای بصورت منطقه ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر را از جمله اهداف این جشنواره دانست و افزود: مباحثی همچون نکوداشت مفاخر و شخصیت های ممتاز علمی و فرهنگی کشور در جهت تقویت مولفه های انسجام ملی نیز در این جشنواره دنبال می شود.

معاون امور فرهنگی با بیان این که جشنواره در دو بخش حرفه ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین جهش تولید، معرفی پروفسور معتمدنژاد و مدافعان سلامت و کرونا برگزار می شود، اضافه کرد: آثاری که در بازه زمانی فروردین ماه ۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تولید شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رمضانی به جوایز جشنواره نیز اشاره کرد و ادامه داد: در بخش حرفه ای به نفر اول تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال و به نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب ۲۵ و ۲۰ میلیون ریال اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر بخش موضوعی نیز تندیس جشنواره لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید   دوره روزنامه‌نگاری کوله‌پشتی در خراسان جنوبی برگزار شد

شایان ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فراخوان جشنواره را از طریق سایت اداره کل به آدرس khj.farhang.gov.ir مشاهده کنند.

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها