استقبال خوب مردم خراسان جنوبی از طرح ملی نشاط

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان خراسان جنوبی گفت: مشارکت کاربران ورزش های الکترونیک استان خراسان جنوبی به نسبت جمعیت سوم کشوری است.

به گزارش پیام خاوران، کاظم چراغ بیرجندی صبح امروز در جمع خبرنگاران طرح ملی نشاط را یکی از طرح‌های ابتکاری فدراسیون همگانی برشمرد و اظهار داشت: این طرح به همت انجمن ورزش های الکترونیک سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی فدراسیون در حال برگزاری است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان خراسان جنوبی، جمعیت کاربران بازی های الکترونیک را شگفت انگیز خواند و افزود: سکون و عدم فعالیت بدنی برچسبی است که همواره به کاربران ورزشهای الکترونیک نسبت می دهند، اما در این طرح فعالیت بدنی مدونی در نظر گرفته شده است تا این ضعف برطرف گردد.

وی گفت: از سوی دیگر مشوق های قابل توجهی از طرف فدراسیون و انجمن ورزشهای الکترونیک در نظر گرفته شده است که به پیشتازان مشارکت در طرح ملی بازی و نشاط اهدا خواهد شد.

چراغ بیرجندی بیان کرد: کمیته متناظر ورزش های الکترونیک استان با قدرت هرچه تمام تر در این طرح مشارکت خواهد داشت و جمعیت قابل ملاحظه ای در روزهای آغازین مسابقات به طرح ملی نشاط پیوستند و این طرح در گیم نت های استان و در بین دانشجویان اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیت الله هاشمی شاهرودی نقش ارزنده ای در اعتلای نظام ایفاکرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها