ورود خودروها به آرامستان‌ها در روز برات ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ممنوعیت تردد خودروها در آرامستان‌ها در روز برات خبر داد و گفت: خودروهای متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش پیام خاوران، سرهنگ علیرضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا از ورود خودروها به آرامستانها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: رانندگانی که این ممنوعیت را رعایت نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند مسدود شده است و با تمام رانندگان که قانون را رعایت نکند برخورد خواهد شد.

عباسی اظهار داشت: در  روز برات محدودیت‌های ویژه ای برای ورود به آرامستان‌ها در کل استان لحاظ می‌شود و در مرکز استان تمام مسیرهای منتهی به آرامستان از جمله میدان امام حسین (ع)، مسیر میدان کاظمیه به بهشت متقین و مسیر میدان مجیدیه مسدود خواهد بود.

وی تأکید کرد: شهروندان بیرجندی از پارک کردن در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) خودداری کنند و در صورت تخلف میزان جریمه برای توقف خودروها در حاشیه‌های ممنوع ۴۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی هادر مناطق سیل زده موکب برپا می کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها