افتتاح‌سالن ورزشی‌روستای دوست‌آبادومیدان چمن مصنوعی سرایان باحضور وزیر ورزش  

سالن ورزشی چند منظوره شهید طاهری نوری در روستای دوست آباد شهرستان سرایان با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان،ملانوری استاندار خراسان جنوبی وحجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس بهره برداری شد. 

به گزارش ” پیام خاوران ” سالن چند منظوره ورزشی دوست آباد به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید

مهندس ملانوری استاندار و  عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی؛ مهندس رسولی فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان سرایان در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه جشنواره افتتاح های پروژه های ورزشی خراسان جنوبی، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان زمین چمن استاندارد بزرگ شهر سرایان افتتاح شد

برای اجرای زمین چمن بزرگ شهر سرایان به متراژ ۱۰ هزار متر مربع  ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

میدان چمن مصنوعی استاندارد شهرستان سرایان که پس از سال‌ها معطلی در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی قرار گرفته است؛ توسط حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستانهای غرب استان خراسان جنوبی با همراهی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بازدید شد تا کمبودهای آن مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی وضعیت ورزشی شهرستان سرایان را دور از منزلت ورزشکاران برشمرد و گفت: لازم است به منظور توسعه و تعالی مجموعه های ورزشی این شهرستان، تصمیمات ملی اتخاذ و اعتبارات استانی ویژه‌ای در نظر گرفته شود و به طور یقین توجه به زیرساخت‌های ورزشی سرایان می‌تواند موجب رشد کشوری و درخشش بین‌المللی ورزشکاران این خطه گردد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تایید مطالبات مطرح شده از سوی جامعه ورزشی سرایان پرداخت و خواستار توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان شد.

چمن مصنوعی سرایان با هزینه ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و شهرستانی و با مساعدت  عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و پیگیری رسولی فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید   پیشرفت ۸۵ درصدی بوستان گفت‌وگو در سرایان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها