خراسان جنوبی میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی آسیا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: قرار است مسابقات قهرمانی آسیا رشته دوچرخه سواری تریال امسال به میزبانی خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند برگزار شود.

به گزارش “پیام خاوران“، مسابقات قهرمانی آسیا رشته دوچرخه سواری تریال که قرار بود سال گذشته به میزبانی آسیا برگزار شود به دلیل شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا به تعویق افتاد و امسال این دوره از مسابقات به میزبانی خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

در دیدار دکتر تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل امور استان‌ها و عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان با ملانوری استاندار خراسان جنوبی این میزبانی طرح موضوع شد و استاندار با استقبال از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی کشور، قول مساعد در خصوص تامین اعتبار ۲ میلیارد ریال هزینه های میزبانی را داد.

حسن عزیزی گفت: همزمان با چهارمین روز حضور تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در خراسان جنوبی نیز آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چاهدراز شهرستان نهبندان نیز انجام شد.

در این مراسم که با حضور تقی زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان انجام شد نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، قمری مدیرکل امور استان‌ها، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان، بیکی فرماندار و حق پناه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان نیز حضور داشتند.

این سالن به مساحت ۹۰۰متر مربع احداث خواهد شد.

در ادامه آيين كلنگ زنی چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای شهرستان نهبندان نیز برگزار شد.

این پروژه ها با تاکید دکتر تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در کوتاهترین زمان ممکن ظرف سه ماه آینده آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فراخوان اولویت‌های اسناد حج تمتع تا پایان مرداد ماه سال ۱۳۸۶

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها