طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در خراسان جنوبی آغاز شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی تهوری صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما و زولبیا و بامیه در آستانه ماه رمضان، طرح نظارتی ویژه این ماه برای تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان از امروز در استان آغاز شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: این طرح با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی از تشدید بازرسی‌ها در این مدت خبر داد و  گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان با رویکرد پیشگیرانه به دنبال پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای ماه رمضان، بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: این طرح با حضور ۳۲ تیم بازرسی و همکاری ناظران افتخاری در استان اجرا می‌شود.

توزیع ۱۴۷۰ تن روغن خوراکی در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این مراسم از توزیع یک هزار و ۴۷۰ تن روغن خوراکی در استان خبر داد و گفت: هیچ گونه کمبودی از نظر اقلام اساسی در استان نداریم.

عباس جرجانی افزود: از این مقدار حدود هزار و ۲۰۰ تن برای مصرف مردمی و بقیه برای مصارف صنفی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید   رأی بدون تفکر و شناخت باعث مسئول شدن دروغگو ها می شود

وی گفت: حدود ۵۰۰ تن برنج نیز تامین شده که از ۲ نوع پاکستانی و هندی است و قیمت برنج پاکستانی به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است و برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

جرجانی از تامین ۳۵۰ تن شکر خانوار خبر داد و افزود: شکر به قیمت مصوب تنظیم بازار برای خانوار ۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: حدود ۲۶ تن گوشت منجمد از نوع گوساله را نیز تامین کردیم و گوشت با قیمت مصوبی که در اختیار استان قرار گرفته، هر کیلوگرم ۸۷ هزار تومان است.

وی اظهار داشت: این اقلام هفته آینده وارد استان می‌شود و در واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی برای عموم مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲پ

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها