بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی تجهیز می‌شوند

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص تجهیزات پیشرفته پزشکی به بیمارستان‌های شهرستان‌های خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، قاسم جان‌بابایی شامگاه شنبه به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و حجت‌الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه‌ با همراهی فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر از بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس بازدید کردند.

در این بازدید که از بخش‌های مختلف بیمارستان صورت پذیرفت تامین پزشکان متخصص، سی تی اسکن، ام آر ای، اورژانس هوایی و ارتقای دانشکده پیراپزشکی به دانشکده علوم پزشکی از طرف مسئولان شهرستان و نماینده مجلس مطرح و دستورات لازم برای بررسی و مساعدت وزارت بهداشت و درمان صادر شد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از اختصاص تجهیزات پیشرفت پزشکی به بیمارستان‌های شهرستان‌های خراسان جنوبی خبر داد.

قاسم جان بابایی گفت: شهرستان‌های فردوس و طبس در اولویت تامین دستگاه ام آر آی هستند که با واردات این دستگاه ۲ شهرستان را با هم تجهیز خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین اولین دستگاه سی تی اسکن به شهرستان بشرویه و دومین دستگاه که وارد استان شود، به شهرستان فردوس تخصیص داده می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت کشور در بازدید از بیمارستان بشرویه نیز برای تامین دستگاه‌های اندوسکوپی، اکسیژن ساز یک دستگاه آمبولانس و از تامین ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام بلوک زایمانی خبر داد.

جان بابایی برای تامین تجهیزات اورژانس بیمارستان نیز قول مساعد داد و گفت: بررسی جهت اجرای مجدد طرح محرومیت ویژه در بشرویه هم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد استان شود را به بشرویه اختصاص خواهیم داد.

بیشتر بخوانید   اگر بیمه ندارید منتظر ۱۳ آبان بمانید

معاون درمان وزیر بهداشت از اجرای طرحی برای تکمیل مراکز درمانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد خبر داد و یادآور شد: بیمارستان جدید بشرویه نیز درهمین طرح قرار گرفته و مابقی اعتبار آن جهت تکمیل تامین خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها