بیش از ۷۰۰ مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی غربالگری شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کنترل و پایش ۷۰۴ مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: غربالگری مسافران ورودی از این مرز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید از پایگاه موقت سلامت مستقر در پایایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در این مرز انجام می شود اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۰۰ مسافر ورودی مورد پایش و کنترل قرار گرفتند، گفت: در همین مدت ۲۷۷ مورد تست فوری و ۱۳ مورد تست PCR توسط امدادگران انجام شده است.

رضایی ادامه داد: از مجموع افراد کنترل شده تعداد ۲۳ مورد مشکوک بوده اما خوشبختانه هیچ مورد مثبتی تا کنون به ثبت نرسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون در مجموع ۳۸۰ مورد اقلام بهداشتی بین مسافران در مرز توزیع شده است، افزود: آموزش های در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران ورودی در این پایانه مرزی بوده است.

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نشست تخصصی آموزه‌های زلزله بم در خراسان جنوبی باحضور سفیران بازآفرینی شهر بم 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها