تردد در ورودی شهرهای خراسان جنوبی با دوربین کنترل می‌شود

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال می‌شود و دوربین‌های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده‌ها وضعیت تردد را کنترل می‌کنند.

به گزارش “پیام خاوران “ سرهنگ علیرضا عباسی روز سه‌شنبه از اعمال شدید ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: برابر مصوبات ستاد کرونا و تدابیر اتخاذ شده، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی بیان کرد: در صورت رعایت نشدن این دستورالعمل در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: دوربین‌های نظارتی پلیس وضعیت تردد را کنترل خواهند کرد لذا شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان بدون در نظر گرفتن رنگ آنها نیز خبر داد.

براساس آخرین رنگ‌بندی مخاطره شیوع کرونا در خراسان جنوبی که روز دوشنبه (۲۳ فروردین) توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام و اجرا شد، شهرستان طبس هم به مناطق قرمز (خیلی پرخطر) پیوست و در حال حاضر چهار شهرستان این استان شامل بیرجند، قاینات، فردوس و طبس در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های نهبندان، سرایان، بشرویه، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت نارنجی (پرخطر) هستند و تنها شهرستان زرد (متوسط خطر) این استان، خوسف است.

روند صعودی شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها از اوایل هفته دوم فروردین امسال آغاز شد و شهرستان بیرجند بیشترین موارد مثبت جدید را در این مدت به خود اختصاص داده است.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و با ۶ استان کشور همجوار است.

بیشتر بخوانید   طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها