طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی اجرا می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ تا پایان ماه رمضان ادامه‌دارد

به گزارش “پیام خاوران “ محمد حسین اشرفی اظهار کرد: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ که از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده است تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در ماه رمضان با افزایش تقاضای کالاهای اساسی چون روغن، گوشت و شکر و مرغ و خرما و سبزیجات و سایر ملزومات هستیم که این موضوع ضرورت و نظارت بر بازار را مضاعف کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح ضیافت ۱۴۰۰ با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود، افزود: در این برنامه واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای مرتبط با طرح مورد نظر مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

اشرفی گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سال ۹۹ تعداد ۱۸۵ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ارسال شد که به تمامی آنان رسیدگی و متخلفین به پرداخت بیش ۶۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی با بیان اینکه ما پرونده‌هایی در حوزه عرضه خارج از شبکه مرغ و روغن داشته‌ایم، بیان‌کرد: به عنوان مثال در یک پرونده در پی ارسال گزارش از اداره صمت بیرجند مبنی بر عرضه خارج از شبکه ۶۰ حلب ۵ کیلوگرمی روغن نباتی توسط یک واحد صنفی سوپرمارکت، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: پس از بررسی پرونده و شنیدن دفاعیات، شعبه متهم را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه به پرداخت مبلغ ۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: همشهریان در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵ تماس بگیرند و یا با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید   ارتقاء آگاهی بخشی و افزایش سواد سلامت روان به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند

منبع:مهر

انتهای پیام / ۱۰۱

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها