اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی کارکنان در شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی کارکنان در این شرکت خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی با نگاه ویژه به نیروی انسانی به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در سطح شرکت ملی گاز ایران، طرح طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی را اجرا کرده است.

وی گفت: بسیار خرسندیم که با توجه به تاکید معاون  وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در زمینه ضرورت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، به عنوان یکی از شرکت های گاز استانی پیشتاز در اجرای این طرح بوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: پیش نویس این طرح با همکاری مشاور طبقه بندی مشاغل شرکت ملی گاز و کارشناسان این شرکت در آذر ماه ۱۳۹۷ آماده شد و با وجود مشکلات مالی خوشبختانه با یاری خداوند توانستیم در همان سال این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی یکی از بارزترین مصادیق نگاه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت است که با هدف ارتقاء انگیزه و بهره وری کارکنان و همچنین حفظ و صیانت از نیروی انسانی اجرا شده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح قطعا باعث ایجاد انگیزه مضاعف، افزایش کیفیت خدمات و افزایش
بهره وری در انجام وظایف محوله می گردد، خاطر نشان کرد: علاوه بر اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل،
ما به التفاوت افزایش حقوق و مزایای کارکنان درسال ۹۹ نیز محاسبه و براي همه كاركنان پیمان های مستمر غیر پروژه ای اعم از اركان ثالث و حجمي از جمله نیروهای امداد، تعمیرات، خدمات، گازبان ها، حفاظت و نگهبانی از محل بودجه جاري اين شركت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید   مشمولین تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحی چه کسانی هستند؟

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تقدیر از نگاه ارزشمند و حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل، مدیرگازرسانی و سایر مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران در اجرای دو طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان و بیمه تکمیلی یادآور شد: در شرکت گاز خراسان جنوبی ۴۸۴ نفر مشمول طبقه بندی مشاغل و ۱۲۸۳ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی کارکنان قرار گرفته اند.

رئیس منابع انسانی شرکت گاز خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی طرح های فوق اظهار داشت: قطعا تحقق این هدف مرهون نگاه ارزشمند و حمایت های همه جانبه مدیرعامل شرکت گاز استان بوده که نتیجه آن بهره مندی ۱۲۸۳ نفر از خدمات بیمه تکمیلی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پیمان های مستمر غیر پروژه ای شرکت بوده است که ماحصل آن ، رضایت کارکنان بعنوان سرمایه اصلی سازمان و ایجاد انگیزه کاری بیش از پیش آنان است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها