۳ هزار مجوز گواهی مهارت آموزش‌های کوتاه‌مدت صنایع‌دستی در بیرجند ثبت شد

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از ثبت ۲ هزار و ۹۵۶ مجوز گواهی مهارت آموزش‌های کوتاه‌مدت صنایع‌دستی در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران“، حسنعلی فولادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲ هزار و ۹۵۶ گواهی مهارت آموزشی برای متقاضیان فعالیت در حوزه صنایع‌دستی در شهرستان بیرجند صادر شده است.

وی بیان اینکه، استقبال از آموزش و تولید صنایع‌دستی طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است افزود: امیدواریم این اقدامات که با هدف ایجاد اشتغال و تولید محصولات داخلی در جامعه به انجام می‌رسد، همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند گفت: صدور مجوزها نشان از حمایت هنرمندان صنایع‌دستی دارد و آموزش در حوزه صنایع‌دستی علاوه بر افزایش مهارت و تولید،کمک به ارتقاء اقتصاد خانواده و به طبع آن جامعه و کشور می‌کند.

فولادی خاطرنشان کرد: صنعتگرانی که نمره قبولی را در آزمون گواهی مهارت کسب کنند، می‌توانند برای دریافت مجوز پروانه تولید انفرادی و کارگاهی و همچنین دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به‌مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها